Proiect de Ordin: Noua procedura de autorizare a unitatilor protejate. Drepturile persoanelor cu handicap

proiect unitati protejate persoane cu handicapautorizare unitati protejate
Proiect de Ordin: Noua procedura de autorizare a unitatilor protejate. Drepturile persoanelor cu handicap
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ministerul Muncii a publicat proiectul de ordin privind aprobarea Procedurii de autorizare a unitatilor protejate. Prezenta procedura stabileste modalitatea de autorizare si functionare a unitatilor protejate pe baza autorizatiei eliberate in conditiile Legii nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, denumita in continuare lege.
 
Dintre noile propuneri de prevederi, amintim:
 
Produsul comercializabil reprezinta bunul material obtinut prin prelucrarea materiilor prime in procesul de productie realizat prin propria activitate a persoanei cu handicap iar serviciul prestat reprezinta operatiunea care nu constituie livrare de bunuri, al carui cost este reprezentat de minimum 70% a cheltuielilor cu salariile. 
 
Activitatea persoanei cu handicap angajate se poate atesta prin contractul individual de munca al persoanei cu handicap angajate, fisa de post a acesteia sau prin orice alt document emis de conducatorul unitatii protejate autorizate.
 
In termen de 20 de zile de la data inregistrarii, dosarul este analizat de catre structura de specialitate din cadrul Autoritatii care propune presedintelui acesteia eliberarea autorizatiei, in baza unei Note.
 
 Autorizatiile eliberate au valabilitate de 3 ani. Autorizatia isi pastreaza valabilitatea pe perioada in care sunt indeplinite dispozitiile legale referitoare la autorizarea unitatilor protejate.
 
 Eliberarea unei noi autorizatii ori de cate ori situatia o impune, atrage dupa sine incetarea valabilitatii autorizatiei detinute.
 
 La expirarea termenului de valabilitate a Autorizatiei, entitatea interesata reia procesul de autorizare.

 
 
 

NOUTATI din Legislatia muncii

NOU: Webinar Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024!


Prin Ordinul ANAF nr. 1.994/880/1.181/4.594/2023 a fost aprobat un nou model al Declaratiei 112 referitoare la plata contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate.

Atentie, gestionarea noului model al D 112 nu este deloc facila!

Iata de ce va invitam in data de 17 mai sa participati online la webinarul Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024 in cadrul caruia expertul Luminita Obaciu va limpezi cu profesionalism neclaritatile, cu accent pe subiectele care creeaza cele mai mari dificultati in practica!



...Vezi AICI detalii complete <<

de Ioana Pavel


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
proiect unitati protejate persoane cu handicapautorizare unitati protejate

Data aparitiei: 21 Septembrie 2020
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Proiect de Ordin: Noua procedura de autorizare a unitatilor protejate. Drepturile persoanelor cu handicap Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Obligatie emitere adeverinta venit noua lege a pensiilorIntrebare: In ce conditii firma este obligata sa elibereze adeverinte cu tote veniturile din 1957-2001 conform noii L360/2023. Firma este din 1957, detinem arhiva, din statele vechi si mai apoi fluturasi se poate deduce baza de calul a pensiei care difera de la o perioada la alta, totodata, nu sunt incluse toate veniturile la calulul CAS-lui si pensia suplimentara L80/1992.Legea intra in vigoare din septembrie, suntem obligati sa eliberam pana atunci aceste adeverinte?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Fisa de post pentruDirector vanzariIntrebare: Va rog frumos sa ne trimit fisa post pentru urmatorul cod cor: 112018 - director vanzari.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]