AFLA TOTUL DESPRE ARHIVARE DIN NOUL GHID GRATUIT!

arhivarecosturi arhivareservicii depozitareservicii arhivare
AFLA TOTUL DESPRE ARHIVARE DIN NOUL GHID GRATUIT!
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

In orice companie, arhivarea documentelor este obligatorie, asa cum prevede Legea Arhivelor Nationale nr.16/1996 (Anexa 6) cu modificarile si completarile ulterioare, ce face referire la procedura de pastrare a documentelor de personal.

Documentele fac parte din patrimoniul firmei insa uneori omitem ca eficientizarea arhivarii poate aduce economii substantiale de timp si bani. Exista metode usor de aplicat cu impact imediat asupra optimizarii activitatii de arhivare si profitabilitatii organizatiei.


SDA - Servicii de Depozitare si Arhivare, companie cu 15 ani de experienta in managementul arhivei, va ofera Noul Ghid „Cum faci economii optimizand activitatea de arhivare?” . Iata ce veti afla:
 
    • Ce prevede legislatia referitoare la arhivare?
    • Care sunt costurile reale ale arhivarii la nivel intern?
    • Cum eficientizati activitatea de arhivare?
    • Ce presupune evaluarea arhivei si conturarea unei solutii personalizate?

Pentru a asigura dezvoltarea afacerii, ne bazam intotdeauna pe informatii de calitate. Managementul arhivei poate aduce economii de pana la 40% in bugetul destinat arhivarii daca este gandit si aplicat in baza unei solutii adaptate companiei. Cand decideti varianta optima de organizare a arhivei este bine sa tineti cont de ceea ce urmariti in permanenta:
 
    • Economie de timp si bani
    • Operativitate si acuratete in eliberarea documentelor
    • Degrevarea personalului de sarcinile auxiliare consumatoare de timp
    • Respectarea legislatiei in vigoare
 

SDA - Servicii de Depozitare si Arhivare ofera, la nivel national, servicii de management al arhivei si sustine organizatiile sa-si reduca costurile prin solutii de arhivare si depozitare personalizate. Compania dispune de toate autorizatiile emise de catre Arhivele Nationale si este certificata conform standardelor ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SR ISO/IEC 27001.

NOUTATI din Legislatie muncii

[Raluca Dimitriu] Webinar Probleme la incetarea CIM + modificari legislative


Legea nr. 360/2023 a adus noutati privind continuarea activitatii salariatilor pana la implinirea varstei de 70 de ani, iar Legea nr. 283/2022 a modificat substantial Codul muncii, introducand notiuni ca:

• zile libere platite pentru evenimente familiale deosebite;
• concediu de ingrijitor;
• absente de la locul de munca pentru situatii neprevazute.

Cum afecteaza aceste modificari legislative incetarea CIM?

Aflati raspunsul in cadrul Webinarului “Noi probleme practice privind incetarea CIM”.

...Vezi AICI detaliile complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
arhivarecosturi arhivareservicii depozitareservicii arhivare

Data aparitiei: 24 Mai 2022
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

AFLA TOTUL DESPRE ARHIVARE DIN NOUL GHID GRATUIT! Nota: 5 din 5 - 3 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Fisa postului pentru Inginer-sef piscicultura si vanatoareIntrebare: Caut Fisa post pentru Inginer sef piscicultura si vanatoare 131202 inginer-sef piscicultura si vanatoare
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Campul data la care produce efecte. Data inceperii activitatiiIntrebare: Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea speta privind data de consemnare care se transmite in Revisal pentru noile contracte. Ca si exemplu, daca avem un angajat care incepe activitatea pe data de 19.04, iar contractul il semneaza pe data de 15.04 si tot pe 15.04 il declaram in Revisal, care este data de consemnare corecta care trebuie transmisa in Revisal, 15.04 cand a semnat si am declarat contractul in Revisal sau 19.04 cand angajatul isi incepe activitatea?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]